فیلترشکن منکرات

با عکس اختصاصی گرداب از همه ی یاران خامنه ای

http://monkarat.co.cc

افزونه ی Adblock Plus دوای درد تبلیغات اینترنتی

از تبلیغات لاغری متنفرید؟ از آگهی سفیدکننده ی دندان بیزارید؟ علاقه ای به خرید محصول جدید بلابلا ندارید؟ از طعمه ی تاجران اینترنتی بودن متنفرید؟‌ خب اگر اینطور باشه یک راه حل ساده اما قاطع برای خلاصی تان هست. افزونه adblock plus را روی فایرفاکس نصب کنید. یک فیلتر مناسب منطقه تان را انتخاب کنید و از اینترنت بدون آشغال لذت ببرید. برای راهنمایی بیشتر این ویدئو را ببینید:



فیلترشکن زندانی سیاسی

به یاد همه ی دلاوران دربند فاشیسم اسلامی

http://zendaniesiasi.co.cc

احمدی پروکسی

توطئه ی شوم دیگری از ناتو فرهنگی: امنیت، صلابت و اینترنت ولایی را با «احمدی پروکسی» تجربه کنید.

https://ahmadiproxy.co.cc

چطور با استفاده از گوگل ریدر فیلترینگ سایت های اینترنتی رو دور بزنیم

برگرفته از:‌ Read Freely

اگر این مطلب برای شما بدیهی است معذرت می خوام اما در صحبت با دوستان متوجه شدم که همه از این موضوع اطلاع ندارند. (و تصمیم گرفتم که به بقیه هم بگم.)


من تو محلی کار می کنم که سایت هایی که اخبار رو ازشون می گیرم فیلتره، مثل فیس بوک یا توییتر. علاوه بر فیلتر های معمولی، حتا ترافیک روی پورت ها هم بسته شده و فیلتر شکن های معمولی کار نمی کنند. راهی که الان براتون توضیح می دم تو محل کار من جواب می ده و من مطمئنم که برای دور زدن فیلترینگ تو کشورهایی مثل ایران و چین هم جواب میده.


برای این کار احتیاج به عضویت گوگل دارید. این که چطور عضو گوگل بشید از حوصله ی این بحث خارجه، فقط کافیه به www.google.com سر بزنید و اونجا دیگه خودتون سر در میارین که چطور google account برای خودتون درست کنید. از این جا به بعد فرض می کنم که google account دارید و وارد account تون هم شدید (log in کردید).

به www.google.com/reader برید و روی "add a subscription" کلیک کنید.


مثلا فرض کنید می خواهیم "ایران بان" رو از توییتر بخونیم که اخبار موثقی منتشر می کنه. برای این کار "twitter iranbaan" رو وارد می کنیم و روی کلید search کلیک می کنیم. اولین جوابی که می بینیم این هست:

http://twitter.com/statuses
/user_timeline/35067843.rss


روی subscribe زیر لینک کلیک می کنیم و می بینیم توی لیست سمت چپ صفحه، زیر subscription، اسم فرشته قاضی اضافه شده! اگه توی همون لیست سمت چپ روی اسم فرشته قاضی کلیک کنید تمام پست هاش رو می تونین ببینین اون هم تو صفحه ی گوگل! پس با این راه می تونیم تا وقتی که گوگل رو نبستن، فیلترینگ رو دور بزنیم.

دقت کنین که اگه آدرس یک صفحه ای رو داشته باشیم می تونیم آدرس رو توی search وارد کنیم و مستقیما کلید subscribe رو ببینیم و روش کلیک کنیم.


مثال بعدی وقتیه که ما می خواهیم از پشت فیلتر پست های Facebook دوستمون رو ببینیم. برای این کار احتیاج داریم که فقط یک بار به account خودمون در فیس بوک دسترسی پیدا کنیم تا آدرس ها رو کپی کنیم و دیگه از اون به بعد برای دیدن نوشته های بقیه احتیاجی به وارد شدن به سایت فیس بوک نخواهیم داشت.(البته بگم که نمی تونیم خودمون مطلبی بگذاریم!)

برای این کار به صفحه ی فیس بوک مون می ریم و روی application>> links که پایین صفحه سمت چپ هست کلیک می کنیم.

توی صقحه ی جدیدی که باز میشه سمت راست یه لیستی هست که زیر subscribe to links، نوشته "myfriends links" که باید روی اون کلیک کنیم. از صفحه ی جدیدی که باز می شه فقط آدرس اش رو کپی می کنیم و میریم تو گوگل ریدر خودمون، بعد از کلیک روی "Add a subscription" اونجا paste اش می کنیم و بعد subscribe و بعدش دیگه تمومه!

آدرسی که پیست می کنیم یه چیزی هست در مایه های این آدرس:

http://www.facebook.com/feeds/share_friends_posts.php?id=******&key=*********&format=rss20


البته به جای *** هایی که من اینجا گذاشتم عدد هست که برای هر کسی متفاوته.

خب، می تونین از این به بعد پست های همه ی دوستان تون رو بدون اینکه به فیس بوک وارد بشین ببینین!

از سایت هایی که شاید subscribe کردن شون به درد بخوره بی بی سی فارسی و بالاترین هست:


http://www.bbc.co.uk/persian/iran/full.xml
http://balatarin.com/links/rss




لطفا اطلاع رسانی کنید و اگه نظری دارین بگین و اگه سایت خبری خوبی می شناسین بگین که این نوشته رو به روز کنم.


در ضمن گوگل ریدر وسیله ی خوبی یه برای منتشر کردن اطلاعات بین دوستان یا کلا هر کسی، ممکنه بعدا در مورد این تواناییش هم یه یادداشت بنویسم.

فیلترشکن رهایی

این یک فیلترشکن کاملا امن و رمزگذاری شده است که ssl certificate استفاده می کند.
برای استفاده ابتدا لازم است certificate را بپذیرید:

https://rahaii.co.cc

فیلترشکن محارب

فاشیست های ج.ا بدانید:‌ ما محاربین بیشماریم!

http://mohareb.co.cc