فیلترشکن معرّر

http://ozma.cz.cc

شعر منتشر نشده ای از مقام معرّر* رهبری


گویند مرا نزاد مادر..... صادر شده‌ام ز کون استر
رهبر شده‌ام به ملک ایران..... با زور سپاه و پول اکبر
محبوب قلوب مسلمینم..... با چوب و چماق و ضرب خنجر
ملت همه شاکرند و خشنود..... زین کشتی و این سکان و لنگر
ما چون پدر و، نظام مادر..... مردم همه خواهر و برادر
با رفتن «میر» و «شیخ» و «ممد»..... دارم به عوض شغال و عنتر
«محمود» شده است در کنارم..... با هاله‌ی نور و عشوه‌‌ی خر
تاج سر مسلمین عالم..... با سیر و پیاز ِ چین کافر
با همت سوسک و لاشه‌ی موش..... فاتح شده‌ام فضا و اختر
نفت ار سر سفرها نبردیم..... سیرند همه ز کاه و شبدر
از شادی این عدالت و دین..... گویند مرا به صوتِ اَنکر
«هر کس که مخالف تو باشد..... یا دم زند از حق برابر
گردند موافقت به زودی..... با شیوه و راه و رسم بربر»
× اکنون چو «علی» ماند و حوض‌اش..... یک دست شدهِ نظام و رهبر


*معرّر: بسیار عرعر کننده!


منبع: بلوا


۳ نظر:

ناشناس گفت...

damet garm
esme domain ha ker ker khandast...

bezodi rahbar FU.. mishe

yare_sabz@yahoo.com گفت...

سلام و خسته نباشيد
آقا من ميخواستم 6 تا دامنه بخرم اما بلد نيستم باهاشون کار کنم ميشه راهنماييم کنيد
in IDme: yare_sabz
خواهش ميکنم جواب بديد
چه ساهتي ON هستيد يا آيديتون چيه
به کمکتون احتياج دارم

yare_sabz@yahoo.com گفت...

سلام و خسته نباشيد
آقا من ميخواستم 6 تا دامنه بخرم اما بلد نيستم باهاشون کار کنم ميشه راهنماييم کنيد
in IDme: yare_sabz
خواهش ميکنم جواب بديد
چه ساهتي ON هستيد يا آيديتون چيه
به کمکتون احتياج دارم