فیلترشکن zendanisiasi.co.cc

http://zendanisiasi.co.cc
https://zendanisiasi.co.cc

به یاد شیوا نظرآهاری. به یاد انسانیت دربند فاشیسم اسلامی.




۲ نظر:

ناشناس گفت...

سلام.دوست عزیر. من از طرف همه بجه های ایرانی داخل ایران،تشکر میکنم از شما برای همه ی زحماتی که برای تهیه فیلترشکن میکشید.
سوال اولم اینکه من چطور میتونم مشترک خبرنامه پروکسیس بشم.چون فکر میکنم سیستم خبرنامه ی شما درست کار نمی کنه.من 3 بار در فواصل مختلف از حدود یکی دو ماه پیش در اونجا رجیستر کردم اما هیچ ایمیلی نمیاد.حتی خواستم اشتراکمو کنسل کنم و دوباره در سیستم رجیستر کنم که بازم نمیشه .یه پیغام میده که ایمیل برای غیر فعال سازی فرستاده شد.اما هرچی میگذره ،خبری نیست.
2:
دوم اینکه به نظر شما خرید وی پی ان از این فروشنده های وی پی ان که مدتیه در انجمن نوفیلتر زیاد شدن،قابل اعتماده؟؟؟ و کلا برای ما که در ایران هستیم و امکان خرید وی پی ان امن از سایتای خارجی نداریم، میتونیم از این افراد وی پی ان ایرانی امن بخریم؟
آخه پول هم نمیگیرن.عجیبه. فقط میگن کارت شارژ ایرانسل بدبد تا اشتراک مثلا یک ماه بهتون بدیم.من نمیفهمم آخه این کارت شارژهای ایرانسل به چه درد اینا میخوره؟؟/ میشه منون راهنمایی کنید؟
ممنونم

Proksis گفت...

سلام دوست گرامی
ممنون از لطف شما. ما خود را جزوی از جنبش مردمی می دانیم و این مشارکت کوچک را وظیفه ی خود می شماریم.

در مورد اشتراک خبرنامه یا می توانید مشترک فید پروکسیس شوید (ستون راست همین صفحه) یا اینکه مشترک ایمیل ما شوید. در اینجا:

https://lists.aktivix.org/mailman/listinfo/proksis

ما تا حالا با موردی برنخورده بودیم که اشتراک ها کار نکند. اگر همچنان مشکل داشتید می توانید ایمیل تان را با پیام خصوصی برایمان بفرستید از اینجا:

http://bifilter.net/index.php?q=node/5

یا اینکه از طریق بی فیلتر.نت فیلترشکن اختصاصی دریافت کنید.

در مورد وی پی ان، امنیت سرویس بستگی به امنیت سرور دارد. اگر به سرویس دهنده اعتماد دارید خود تبادل دیتا با وی پی ان (اگر از رمزگذاری مناسبی استفاده کند) کاملا امن محسوب می شود. امیدواریم بتوانید در آینده ی نزدیک سرویس وی پی ان فراهم کنیم (قبلا این کار را کردیم ولی چندان استقبال نشد)

در مورد کارت شارژ راستش ما هم دقیقا نمی دانیم کارت شارژ به چه درد می خورد. احتمالا به طریقی این کارت های شارژ به پول تبدیل می شوند!

با درود