مشکل فیلترشکن ها حل شد

خب الآن همه ی پروکسی ها قابل دسترسی هستند. با توجه به اینکه از سرور جدید و قوی تری استفاده می کنیم انتظار داریم سرعت افزوده شده باشد. لطفا اگر مشکلی بود اطلاع دهید.

۴ نظر:

meysam گفت...

سلام
من ميخوام فايلي از imageshack.us دانلود كنم
متاسفانه زماني كه تورنت رو برام دانلود كرد برام فيلتر نبود اما تا اومدم دانلود كنم سايت فيلتر شد !!!

حالا هر كاري ميكنم تا از طريق ip وارد سايت بشم باز برميگرده به دامين و باز فيلتر
و چون حجم فايل نزديك به 700 مگ هست نميتونم از vpn و فيلتر شكن استفاده كنم

كسي راهكاري داره تا من بتونم فقط و فقط از طريق ip وارد اين سايت بشم يعني تنظيمات مرورگر رو طوري تنظيم بكنم كه با ip وارد سايت بشه روي opera اين كار رو ميشه كرد ؟؟؟ لطفا كمك كنيد
بهتر توضيح بدم با ip ميتونم وارد بشم اما نميتونم لاگين كنم چون برميگرده به دامين

تنها اميدم اينجاست اميدم رو نااميد نكنيد ):
http://70.35.25.48/forum/showthread.php?p=6786#post6786

ناشناس گفت...

آقا شما ما رو گیر آوردید؟من مدتهاست که از طریق ایمیل واسه گروه پروکسیس شما ایمیل فرستادم و گفتم هیچکدوم از پروکسیس های شما به جز دیکتاتور و بی قید کار نمیکنند ولی توجهی نکردید.چه قبل از به قول خودتون تقویت سرورهاتون چه بعد از اون تنها همین دوتا کار میکردند.تازه بعد از تقویت سرورها دیکتاتور هم قطع شد وپروکسیس بی قید اونهم با هزار مکافات و دردسر کار میکرد که اونهم از امشب 17/7/88 قطع شد.مدتی هم هست که دیگه پروکسیس جدید معرفی نمیکنید.اگه کاری نکنید بزودی وبلاگتون رو هم فیلتر میکنند.میخوام ببینم جرات دارید این پیام منو که حقیقته، روی صفحه اصلی وبلاگ بزارید تا همه کسانی که از پروکسیس های شما استفاده میکردند بدونند تا الان بهشون دروغ میگفتید و به جز همون دوتا پروکسیسی که گفتم هیچکدوم از پروکسیس هایی که معرفی کردید اصلا از اولشم کار نمیکردند یا شما هم مثل دولت کودتا با سلاح سانسور با مخاطبهاتون برخورد میکنید؟!!!!!!!!!!

Proksis گفت...

دوست ناشناس، ما دروغگو نیستم اما متاسفانه امکانات مون محدوده. شما که علاقه ای به دانستن مشکلات شخصی ما ندارید؟ اگر داشته باشید هم همه چیز رو که نمی شه اینجا گفت. در هر حال ما در حد توان مون تلاش کردیم که هر چه زودتر مشکل پروکسی ها حل بشه که شد :)

ناشناس گفت...

سلام.خسته نباشید.بابا با این حرکتتون منو شرمنده کردید.الان همه پروکسیس هاتون کاملا فعاله.اگه ناراحتتون کردم منو ببخشید.نه بابا شما هم از خودمونید و رفتارتون هیچ شباهتی به دولت کثیف کودتا نداره.دمتون گرم.راستی من همون ناشناسم که پیام بالا رو گذاشتم.امروز 19/7/88 و همه پروکسیس های گروه پروکسیس گوگل اکتیوه.خیلی باحالید.تمام